pondělí 20. června 2016

Banánovo-jahodové smoothie s jogurtem a medem

Moje historicky první smoothie! Vlastně jsem ho předtím pila asi jen jednou v Burger Kingu v létě a moc chutnalo. A včera mi kamarádka půjčila francouzskou kuchařku, kde jsem na několik recept narazila a pak zralé banány a jahůdky v domácích zásobách mne motivovali k mému prvnímu pokusu. A myslím, že mě to nadchlo a už přemýšlím, jaké udělám další. 
Toto první jsem dělala přesně podle jednoho receptu, co se mi líbil. Některé se mi zdály zbytečně složité, a tento byl pro začátečníky super!


banánovo jahodové smoothie s jogurtem


Náročnost: 

*

Suroviny (na 2 velké skleničky - porce):

2 větší nebo 3 menší banány
300 g jahod
2 PL medu
250 g bílého jogurtu


Postup:

Banány najkrájet na kolečka, dát do vysoké dózy od ručního ponorného mixéru, přidat jahody, med a jogurt a vše rozmixovat. 
A je hotovo - rozdělit do skleniček, ozdobit podle fantazie třeba meduňkou a mátou, jahodou, brčkem apod. a servírovat.



Žádné komentáře:

Okomentovat