úterý 1. prosince 2015

Banánové celozrnné muffiny s čokoládou

Měla jsem chuť zkusit nějaké zdravé muffiny s ořechy, tak mě trknul do oka tento recept na www.kitchenette.cz ... dle původního receptu s pekanovými ořechy - já dala vlašské.

celozrnné banánové muffiny s čokoládou
celozrnné banánové muffiny s čokoládou

Suroviny na cca 20 muffinů:

174 g celozrnné pšeničné či špaldové mouky
2 lžičky prášku do pečiva
1/2 lžičky jedlé sody
175 g cukru 
1/2 lžičky soli
2 vejce
3 zralé měkké banány, rozmačkané
150 g bílého jogurtu
150 g čokolády s vysokým obsahem kakaa nalámané na malé kousky (obyč.čokoládu nedoporučuji, zbytečně pak hodně sladké, a za mě bych mohla čoko i vynechat)
100 g nasekaných ořechů (použila jsem vlašské)

Postup:

V jedné míse metlou promícháme mouku s kypřícím práškem, sodou a solí. V druhé nádobě vyšleháme vejce s cukrem do pěny, přidáme rozmačkaný banán, čokoládu, jogurt a ořechy (můžete dát jen polovinu a druhou na vrch na ozdobení, já dala vše do těsta a je to taky ok) a nakonec vmíchat směs s moukou.

Naplnit do formiček čo košíčků a dát péct.

Žádné komentáře:

Okomentovat