pátek 3. ledna 2014

Chlebová polévka se zakysanou smetanou

Také stále vaříte ty samé oblíbené polévky dokola? Já tedy ano. Máme je natrénované, proto jsou rychlé a 100% zaručené, vždy se povedou a sklidí úspěch.
Tentokrát jsem se ale poohlédla po novém receptu. Můj šikovný manžel peče výborný domácí chlebíček a protože jsme ho tentokrát asi nějak málo zabalili do utěrky, trochu okoral. Bylo mi ho líto dát slepičkám, tak jsem uvařila moc dobrou a také jednoduchou chlebovou polévku se zakysanou smetanou.




Původní recept jsem vzala zde http://recepty.vareni.cz/chlebova-polevka/ + inspirovala se uvedenými komentářích, a tak vznikl další jedinečný recept na chlebovou polévku. Inu, co hospodyňka, to recept. 


Suroviny:

6 krajíců chleba
4 velké stroužky česneku
2 velké cibule
2 l vody
1 KL (kávová lžička) soli
1 KL majoránky
1 ČL (čajová lžička) sladké mleté papriky
2 kostky masoxu (pro výraznější chuť)
špetka černého (nebo i barevného) pepře
2 vejce (není nutné)
4 PL (polévkové lžíce) zakysané smetany
plátek másla (není nutné)

Postup:

Chleba nakrájejte na kostičky a dejte do hrnce. Zalijte vodou, přidejte na drobno nakrájenou cibuli, na jemno nastrouhaný česnek (malé kapičky na struhadle) a přiveďte k varu. Poté přidejte všechno koření včetně masoxu a chviličku povařte. Vidličkou v hrnečku či mističce rozšlehejte vejce a vlijte do vařící se polévky. Nakonec můžete přidat pro jemnější chuť zakysanou smetanu a po odstavení z plotny plátek másla.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat