čtvrtek 12. září 2013

Připálená povidla bez míchání?

Je možné připálit "povidla bez míchání" ?

Tak se mi to podařilo! Jak?

Protože mám ráda povidla hustá, hodně vyvařená a času nemám, jako asi dnes nikdo, nazbyt, dala jsem si je na plotnu a nastavila sepnutí plotýnky na noc, kdy budu v klidu odpočívat, pomocí časového spínače. Měla jsem čas vaření krásně vypočítaný, ale zřejmě na větší velikost hrnce, takže po asi 5 hodinách vaření povidel a v době, kdy jsem vstávala, jsem již cítila připálená povidla. A také, že ano. Ačkoliv byla uvařená dobře na mnou požadovanou konzistenci, spodek hrnce byl pěkně připálený. Naštěstí to nebylo v povidlech ani cítit, jen ten hrnec! Byl na dně pěkně připálený. Jak jsem připálený hrnec vyčistila? Tak o tom zase v dalším příspěvku.

Žádné komentáře:

Okomentovat